Bir Galatasaray'lı olarak Sarı meleklerin final kupasını kaldırmasını isterdim.. Türkiye'deki liglerde Fenerbahçenin spor dallarında kaybetmesini isteyebilirim. Ama söz konusu avrupa ve dünya ile alakalıysa Fenerbahçe'nin, Beşiktaş'ın ve diğer kulüplerimizin arkasındayım... Finale ciktiklari için tebrik ediyorum.. Son sete kadar uzamıştı. O kupa Türkiye'ye gelebilirdi. Sağlık olsun. Bir dahaki seneye artık.