Konu
Sarı Meleklerimiz Finalde....
05-04-2010, 22:18:57
#48
Tyreece
Üyeliği durduruldu
Seneye en fazla iki yabancı oynatılacakmış diye duydum. Bu kuralı biraz gevşetmek için baskı yapıyorlarmış. Umarım böyle bir kural getirilmez. Çünkü eğer gelirse bence Final Four'a kalan bir Türk takımı görmemiz bile zor.