• 04-08-2009, 22:24:12
    #19
    kadir007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3-0 mı skor? 5-0 da uzatmaya gider.
    3-1 oldu 7-1 yenmek için 6-1 de uzatlamalar için
  • 04-08-2009, 22:28:18
    #20
    Cem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3-1 oldu 7-1 yenmek için 6-1 de uzatlamalar için
    6-1 de onlar alır. Goller eşit ama deplasmanda atılan golun + sı var
  • 04-08-2009, 22:49:24
    #21
    yazık oldu ilk maçta az biraz sıksalardı dişlerini şimdi şampiyonlar ligindeydiler.
  • 04-08-2009, 22:50:57
    #22
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazık oldu ilk maçta az biraz sıksalardı dişlerini şimdi şampiyonlar ligindeydiler.
    Tecrübesizlik diyelim neyse bence iyi oldu şampiyonlar liginde napacaklardı daha çok erken uefada şansları var en azından dezavantajı gitti ordan gelecek paracıklar
  • 04-08-2009, 22:51:40
    #23
    Misafir
    bu maç sizi yanıltmasın.Andetlect hiç kasmadı.En önemli oyuncularından Biglia ,Saruaz gibi oyuncularını yedekte tuttu.Ronalydo gibi yedek oyunculara şans verdi.5-0 ın rehavetiydi.Sivas ise zaten ölümüne oynadı.Yapabileceği maksimum şeyi yaptı.3-1.
  • 04-08-2009, 22:58:06
    #24
    bana en çok koyan şey az önce donanımhaber forumunda yazılanları okudum herkes sivasa kin güdüyor ve sivasın kötülüğünü istiyor
    naptı bu sivas bunlara ne bu kuyruk acısı anlamıyorum.
    adamlar 2 senedir şampiyonluğu son hafta kaçırıyorlar
    bu halleriyle şampiyonlar ligi ön elemeye gidiyolar. yani bize düşen bunları desteklemek.fesatlık beslemek değil.
  • 04-08-2009, 22:59:45
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Sivas'a değil o kin Uygun a çok artist
  • 04-08-2009, 23:02:59
    #26
    iyide teknik direktöre duyulan öfke yüzünden hepsi sivas yenilince büyük haz duyuyorlar.büyük ayıp.
  • 04-08-2009, 23:07:51
    #27
    Güzel oldu güzel İlk maçta rahatlamıştık zaten, bugün de bir mucize olmadı neyse ki. Böylece Şampiyonlar liginden gelecek tanıtım gelirinin hepsi Beşiktaş'ımıza kalmış oldu Eline sağlık Anderlecht.