bana en çok koyan şey az önce donanımhaber forumunda yazılanları okudum herkes sivasa kin güdüyor ve sivasın kötülüğünü istiyor
naptı bu sivas bunlara ne bu kuyruk acısı anlamıyorum.
adamlar 2 senedir şampiyonluğu son hafta kaçırıyorlar
bu halleriyle şampiyonlar ligi ön elemeye gidiyolar. yani bize düşen bunları desteklemek.fesatlık beslemek değil.