Konu
Sivasspor - Anderlecht
04-08-2009, 22:28:18
#20
DerbedeL
Cem adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
3-1 oldu
7-1 yenmek için 6-1 de uzatlamalar için
6-1 de onlar alır. Goller eşit ama deplasmanda atılan golun + sı var