Sivasspor - Anderlecht
40
●1.540
- 04-08-2009, 21:31:05Kaçırdığım bi' nokta olması için 6 ve 8 yedi demiş olmam gerek zaten. Demediğime göre kaçırdığım bi' nokta yok. Ama inan Bülent Uygun'da bu karakter varken değil 6,8 10 tane yese de üzülmem.Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-08-2009, 21:33:59Bir kişiyi bütün sivas'a mal etmemek gerek o adamı değiştirirsek eminim sivas felan kalmaz ortadaFhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-08-2009, 21:35:59Sivas sevmediğim takım değil zaten. Sivas'ı severim fakat dediğim gibi Uygun'u sevmem. Çok artist bi' tipleme.Cem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle