• 04-08-2009, 21:23:42
    #10
    Maçtan önce % 0 diyordum ama anderlecht şimdiden panik yapmaya başladı bile bi gol daha bulsak 5-0 olmaması içten değil
  • 04-08-2009, 21:31:05
    #11
    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diyordu evet fakat kaçırdığın bir nokta var doğru demiş.
    6da yemedi, 8de.


    2-0 Sivas önce, 6-0 alırız inşallah. : )
    Kaçırdığım bi' nokta olması için 6 ve 8 yedi demiş olmam gerek zaten. Demediğime göre kaçırdığım bi' nokta yok. Ama inan Bülent Uygun'da bu karakter varken değil 6,8 10 tane yese de üzülmem.
  • 04-08-2009, 21:33:59
    #12
    Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaçırdığım bi' nokta olması için 6 ve 8 yedi demiş olmam gerek zaten. Demediğime göre kaçırdığım bi' nokta yok. Ama inan Bülent Uygun'da bu karakter varken değil 6,8 10 tane yese de üzülmem.
    Bir kişiyi bütün sivas'a mal etmemek gerek o adamı değiştirirsek eminim sivas felan kalmaz ortada
  • 04-08-2009, 21:34:20
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Asker Bülent sözünü tutar

    20 de 2-0 oldu. Devre bitmeden 3 olursa en azından uzatmalar için umutlarmız artar. Futbolcular var güçleriyle oynuyorlar. İnanmışlar...

    Petkovic ve Yasin 18'e girememiş..
  • 04-08-2009, 21:34:37
    #14
    dikkat ederseniz çabuk kalktı
  • 04-08-2009, 21:34:49
    #15
    kötü oldu
  • 04-08-2009, 21:35:59
    #16
    Cem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kişiyi bütün sivas'a mal etmemek gerek o adamı değiştirirsek eminim sivas felan kalmaz ortada
    Sivas sevmediğim takım değil zaten. Sivas'ı severim fakat dediğim gibi Uygun'u sevmem. Çok artist bi' tipleme.
  • 04-08-2009, 22:15:21
    #17
    3 oldu kaçta maç uzatmalara gider?
  • 04-08-2009, 22:23:48
    #18
    Üyeliği durduruldu
    3-0 mı skor? 5-0 da uzatmaya gider.