Konu
Sivasspor - Anderlecht
04-08-2009, 21:23:42
#10
DerbedeL
Maçtan önce % 0 diyordum ama anderlecht şimdiden panik yapmaya başladı bile bi gol daha bulsak 5-0 olmaması içten değil