Konu
Sivasspor - Anderlecht
04-08-2009, 21:34:20
#13
H5PY0
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Asker Bülent sözünü tutar
20 de 2-0 oldu. Devre bitmeden 3 olursa en azından uzatmalar için umutlarmız artar. Futbolcular var güçleriyle oynuyorlar. İnanmışlar...
Petkovic ve Yasin 18'e girememiş..