Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diyordu evet fakat kaçırdığın bir nokta var doğru demiş.
6da yemedi, 8de.


2-0 Sivas önce, 6-0 alırız inşallah. : )
Kaçırdığım bi' nokta olması için 6 ve 8 yedi demiş olmam gerek zaten. Demediğime göre kaçırdığım bi' nokta yok. Ama inan Bülent Uygun'da bu karakter varken değil 6,8 10 tane yese de üzülmem.