• 04-08-2009, 21:09:10
    #1
    Şampiyonlar Ligi 3. Ön Eleme Turu ikinci maçında, Sivasspor'la Anderlecht 4 Eylül Stadı'nda karşılaşıyor. Belçika temsilcisi önünde 5-0'ın rövanşında mucize arayacak Yiğido'nun bu kritik maçı saat 21:00'de başlayacak.
  • 04-08-2009, 21:09:47
    #2
    Çıkması imkansız zaten inşallah yenebilir veya berabere bitirebilir maçı en azından avrupa karnesi biraz güzelleşsin
  • 04-08-2009, 21:12:30
    #3
    Attı atı Ersen attı
  • 04-08-2009, 21:12:54
    #4
    5 yeriz 7 yeriz 6 yemeyiz, 7 yeriz 9 yeriz 8 yemeyiz diyordu Bülent Uygun. Hayırlı işler.
  • 04-08-2009, 21:17:43
    #5
    Dmx
    Üyeliği durduruldu
    1-0 önde sivas
  • 04-08-2009, 21:18:36
    #6
    iki gelioooor iki
  • 04-08-2009, 21:18:35
    #7
    Helal olsun ersen'e be penaltı
  • 04-08-2009, 21:20:02
    #8
    Destan yazıcaklar galiba
  • 04-08-2009, 21:22:10
    #9
    Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 yeriz 7 yeriz 6 yemeyiz, 7 yeriz 9 yeriz 8 yemeyiz diyordu Bülent Uygun. Hayırlı işler.
    Diyordu evet fakat kaçırdığın bir nokta var doğru demiş.
    6da yemedi, 8de.


    2-0 Sivas önce, 6-0 alırız inşallah. : )