Sivasspor - Anderlecht - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sivasspor - Anderlecht
40
●
1.540
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Sivasspor - Anderlecht
1
2
3
4
5
04-08-2009, 21:09:10
#1
GoogleFan
Şampiyonlar Ligi 3. Ön Eleme Turu ikinci maçında, Sivasspor'la Anderlecht 4 Eylül Stadı'nda karşılaşıyor. Belçika temsilcisi önünde 5-0'ın rövanşında mucize arayacak Yiğido'nun bu kritik maçı saat 21:00'de başlayacak.
04-08-2009, 21:09:47
#2
Cem1
Çıkması imkansız zaten inşallah yenebilir veya berabere bitirebilir maçı en azından avrupa karnesi biraz güzelleşsin
04-08-2009, 21:12:30
#3
Cem1
Attı atı Ersen attı
04-08-2009, 21:12:54
#4
Fhenix
5 yeriz 7 yeriz 6 yemeyiz, 7 yeriz 9 yeriz 8 yemeyiz diyordu Bülent Uygun. Hayırlı işler.
04-08-2009, 21:17:43
#5
Dmx
Üyeliği durduruldu
1-0 önde sivas
04-08-2009, 21:18:36
#6
zeynelkoc
iki gelioooor iki
04-08-2009, 21:18:35
#7
Cem1
Helal olsun ersen'e be penaltı
04-08-2009, 21:20:02
#8
Cem1
Destan yazıcaklar galiba
04-08-2009, 21:22:10
#9
Ekstra
Fhenix adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
5 yeriz 7 yeriz 6 yemeyiz, 7 yeriz 9 yeriz 8 yemeyiz diyordu Bülent Uygun. Hayırlı işler.
Diyordu evet fakat kaçırdığın bir nokta var doğru demiş.
6da yemedi, 8de.
2-0 Sivas önce, 6-0 alırız inşallah. : )
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler