Konu
Sivasspor - Anderlecht
04-08-2009, 21:12:54
#4
Fhenix
5 yeriz 7 yeriz 6 yemeyiz, 7 yeriz 9 yeriz 8 yemeyiz diyordu Bülent Uygun. Hayırlı işler.