Konu
Sivasspor - Anderlecht
04-08-2009, 21:22:10
#9
Ekstra
Fhenix adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
5 yeriz 7 yeriz 6 yemeyiz, 7 yeriz 9 yeriz 8 yemeyiz diyordu Bülent Uygun. Hayırlı işler.
Diyordu evet fakat kaçırdığın bir nokta var doğru demiş.
6da yemedi, 8de.
2-0 Sivas önce, 6-0 alırız inşallah. : )