bu maç sizi yanıltmasın.Andetlect hiç kasmadı.En önemli oyuncularından Biglia ,Saruaz gibi oyuncularını yedekte tuttu.Ronalydo gibi yedek oyunculara şans verdi.5-0 ın rehavetiydi.Sivas ise zaten ölümüne oynadı.Yapabileceği maksimum şeyi yaptı.3-1.