Konu
Sivasspor - Anderlecht
04-08-2009, 22:51:40
#23
Labidu
Misafir
bu maç sizi yanıltmasın.Andetlect hiç kasmadı.En önemli oyuncularından Biglia ,Saruaz gibi oyuncularını yedekte tuttu.Ronalydo gibi yedek oyunculara şans verdi.5-0 ın rehavetiydi.Sivas ise zaten ölümüne oynadı.Yapabileceği maksimum şeyi yaptı.3-1.