Konu
Sivasspor - Anderlecht
04-08-2009, 23:07:51
#27
maviyalniz
Güzel oldu güzel
İlk maçta rahatlamıştık zaten, bugün de bir mucize olmadı neyse ki. Böylece Şampiyonlar liginden gelecek tanıtım gelirinin hepsi Beşiktaş'ımıza kalmış oldu
Eline sağlık Anderlecht.