Güzel oldu güzel İlk maçta rahatlamıştık zaten, bugün de bir mucize olmadı neyse ki. Böylece Şampiyonlar liginden gelecek tanıtım gelirinin hepsi Beşiktaş'ımıza kalmış oldu Eline sağlık Anderlecht.