Konu
Sivasspor - Anderlecht
04-08-2009, 22:50:57
#22
Cem1
Gwindor adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yazık oldu ilk maçta az biraz sıksalardı dişlerini şimdi şampiyonlar ligindeydiler.
Tecrübesizlik diyelim neyse bence iyi oldu şampiyonlar liginde napacaklardı daha çok erken uefada şansları var en azından dezavantajı gitti ordan gelecek paracıklar