• 28-01-2023, 21:26:12
    #10
    dastaguir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zorlu giresun deplasmanı mı.. Defansları evlere şenlik kendi kalelerine attılar ilk golü, sonrasında asistleri kendileri yaptı. 4-5 tane as oyuncuları yoktu bildiğim kadarıyla. Şampi demek için çok erken bu köprünün altından daha çok sular geçer. Trabzon, antep, konya maçı zor maçlar. Fenerbahçe kendi aptallığına yansın 5 puan farktan buralara getirdi, adamlar gomisin son dakika golleriyle tutundular lige şimdi 4 puan önde liderler.
    ümraniyer 3-3 fener = 90+2 de beraberlik golü
    fenerbahçe 5-4 karagümrük = 90+5 galibiyet golü
    gaziantep 1-2 fener = 90+1 de galibiyet golü
    ümraniye 1-2 fener 90. dakka kendi kalesine galibiyet golü.

    baktım da bunları buldum.
  • 28-01-2023, 21:30:55
    #11
    Üyeliği durduruldu
    dastaguir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zorlu giresun deplasmanı mı.. Defansları evlere şenlik kendi kalelerine attılar ilk golü, sonrasında asistleri kendileri yaptı. 4-5 tane as oyuncuları yoktu bildiğim kadarıyla. Şampi demek için çok erken bu köprünün altından daha çok sular geçer. Trabzon, antep, konya maçı zor maçlar. Fenerbahçe kendi aptallığına yansın 5 puan farktan buralara getirdi, adamlar gomisin son dakika golleriyle tutundular lige şimdi 4 puan önde liderler.
    Çamur atmaya gerek yok gayet güzel takım.
    Hangi takimlsin bilmiyorum ama merak etmeyin her zaman her yerde en büyük cimbom şampiyon!!
  • 28-01-2023, 21:32:26
    #12
    okan1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ümraniyer 3-3 fener = 90+2 de beraberlik golü
    fenerbahçe 5-4 karagümrük = 90+5 galibiyet golü
    gaziantep 1-2 fener = 90+1 de galibiyet golü
    ümraniye 1-2 fener 90. dakka kendi kalesine galibiyet golü.

    baktım da bunları buldum.
    Tipik gsli çarı normal sadece onları bulman bak bakayım kaç maçı 1-0, 2-1 kazanmışsınız sivasspor maçında şikeyle onu da yaz hakemler görevden alındı be dünyaya rezil oldu tr ligi.
  • 28-01-2023, 21:39:07
    #13
    dastaguir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tipik gsli çarı normal sadece onları bulman bak bakayım kaç maçı 1-0, 2-1 kazanmışsınız sivasspor maçında şikeyle onu da yaz hakemler görevden alındı be dünyaya rezil oldu tr ligi.

    PATLADIM BURDA
  • 28-01-2023, 21:40:41
    #14
    YunusEmre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir Fenerbahçeli olarak gerçekten tebrik ediyorum. Takım oyununu çok temiz sergileyerek hak ettiniz. Umarım ligin geri kalan maçlarında da aynı zevki alabiliriz tüm maçlar için...
    Konunun altındaki yorumlar arasında sadece sizinki ile ilgilendim.

    Futbol, sizin gibiler sayesinde güzel. İyi ki varsınız.

    Ne güzel işte, birbirimizi tebrik edelim, başarıyı takdir edelim.
  • 28-01-2023, 21:40:50
    #15
    dastaguir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tipik gsli çarı normal sadece onları bulman bak bakayım kaç maçı 1-0, 2-1 kazanmışsınız sivasspor maçında şikeyle onu da yaz hakemler görevden alındı be dünyaya rezil oldu tr ligi.
    Sivas maçı tekrar oynansın yine birşey değişmez. Boeynin haksız kırmızı yiyip puan kaybedilen maçtan sonra akıllandı gs. Gs nin sezon başındaki haliyle aynı şuan fb. Herşeyi geçtim kadıköyde feneri bu kadar rahat yenerken nasıl böyle yorum çıkıyor hayret ediyorum. Bjk maçı bile daha fazla zorlamıştı gsyi.

    Edit tr ligi zaten rezildi. Hakemler ve holigan kafa değişmeden rezil kalmayada devam edecek.
  • 28-01-2023, 21:42:41
    #16
    dastaguir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tipik gsli çarı normal sadece onları bulman bak bakayım kaç maçı 1-0, 2-1 kazanmışsınız sivasspor maçında şikeyle onu da yaz hakemler görevden alındı be dünyaya rezil oldu tr ligi.
    biz ligi bitiririz. 10 da 10 yapmışız, belki üstüne 10 maç daha kazanıcaz. sen hala sivas maçında mısın bu kadar da küçülmeyin ya gerçekten. o maçta bizim de hakkımız yendi. bunu da biliyorsun dimi.
  • 28-01-2023, 21:47:36
    #17
    okan1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biz ligi bitiririz. 10 da 10 yapmışız, belki üstüne 10 maç daha kazanıcaz. sen hala sivas maçında mısın bu kadar da küçülmeyin ya gerçekten. o maçta bizim de hakkımız yendi. bunu da biliyorsun dimi.
    rezilliğin dibisiniz valla sizin gibilerle tartışıp değerli vaktimi, değersizleştiremem, adamlar ofsaytimsi diye bir şey uydurdular 10 dakika varda golü iptal etmek için uğraştılar resmen şikeyle golü iptal ettiler bizim hakkımız yendi diyor
  • 28-01-2023, 21:50:06
    #18
    Aylar önce Şampiyon olmadan erkenden sevinen fenerbahçeli bir arkadaş geldi aklıma.. Sebepsiz engellemişti beni. Umarım ders olmuştur. Yinede hiç kimse hiç bir şey kesinleşmeden şampiyonluk kutlamaları yapmamalı. Mesajı da alıntı yapayım ibret olsun

    Nesiva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Autotune'nun üstüne iyi geldi bu parçalar Bir beşiktaşlı olarak allame nin şarkısı zaten efsane buldum Eypio da zaten her zaman ki gibi kalite


    Edit: Beni yanlış anlayıp mesajımı alıntı yaptıktan sonra engellediğin için cevap olarak buradan yazıyorum.

    Ah be hocam şampiyon olun tebrik etmesini biliriz. Böyle her sene sevindiğiniz zaman sonu olmayınca ben üzülüyorum. Herhangi bir takımın şampiyon olması beni zengin etmiyor. Rekabet iyidir. Ka nar yaa diye yükselirken autotune basmış şarkı da hiç fark etmedin mi ? Şarkının ilk versesi kötü bu yüzden ikincisi de iyi ama herifin adı kimse düzeltmiş şarkıyı