dastaguir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tipik gsli çarı normal sadece onları bulman bak bakayım kaç maçı 1-0, 2-1 kazanmışsınız sivasspor maçında şikeyle onu da yaz hakemler görevden alındı be dünyaya rezil oldu tr ligi.
biz ligi bitiririz. 10 da 10 yapmışız, belki üstüne 10 maç daha kazanıcaz. sen hala sivas maçında mısın bu kadar da küçülmeyin ya gerçekten. o maçta bizim de hakkımız yendi. bunu da biliyorsun dimi.