Tipik gsli çarı normal sadece onları bulman bak bakayım kaç maçı 1-0, 2-1 kazanmışsınız

sivasspor maçında şikeyle onu da yaz hakemler görevden alındı be dünyaya rezil oldu tr ligi.
biz ligi bitiririz. 10 da 10 yapmışız, belki üstüne 10 maç daha kazanıcaz. sen hala sivas maçında mısın

bu kadar da küçülmeyin ya gerçekten. o maçta bizim de hakkımız yendi. bunu da biliyorsun dimi.