dastaguir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tipik gsli çarı normal sadece onları bulman bak bakayım kaç maçı 1-0, 2-1 kazanmışsınız sivasspor maçında şikeyle onu da yaz hakemler görevden alındı be dünyaya rezil oldu tr ligi.
Sivas maçı tekrar oynansın yine birşey değişmez. Boeynin haksız kırmızı yiyip puan kaybedilen maçtan sonra akıllandı gs. Gs nin sezon başındaki haliyle aynı şuan fb. Herşeyi geçtim kadıköyde feneri bu kadar rahat yenerken nasıl böyle yorum çıkıyor hayret ediyorum. Bjk maçı bile daha fazla zorlamıştı gsyi.

Edit tr ligi zaten rezildi. Hakemler ve holigan kafa değişmeden rezil kalmayada devam edecek.