• 28-01-2023, 21:55:05
    #19
    dastaguir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rezilliğin dibisiniz valla sizin gibilerle tartışıp değerli vaktimi, değersizleştiremem, adamlar ofsaytimsi diye bir şey uydurdular 10 dakika varda golü iptal etmek için uğraştılar resmen şikeyle golü iptal ettiler bizim hakkımız yendi diyor
    görmek istediğini görüp yorumluyorsun. o maçı git tekrar izle. maç 1-0 galatasaray öndeyken yüzde yüz nelsonun penaltısı verilmedi mesela. gördün mü o poziysonu. görmedin niye biliyor musun. işine gelmiyor. adil olmayı başardığında gelip tartışabiliriz. iyi günler.
  • 28-01-2023, 22:16:38
    #20
    Üyeliği durduruldu
    dastaguir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tipik gsli çarı normal sadece onları bulman bak bakayım kaç maçı 1-0, 2-1 kazanmışsınız sivasspor maçında şikeyle onu da yaz hakemler görevden alındı be dünyaya rezil oldu tr ligi.
    Diyene bak Ümraniyespor maçında hakemle beraber oynadı FB hiç sesin çıkmıyor.
    Ama merak etme bu sene de şampiyon biziz estirecez. Bide tr ligi tüm dünyaya rezil oldu yazmış Allah akıl fikir versin.
  • 29-01-2023, 11:21:25
    #21
    dastaguir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rezilliğin dibisiniz valla sizin gibilerle tartışıp değerli vaktimi, değersizleştiremem, adamlar ofsaytimsi diye bir şey uydurdular 10 dakika varda golü iptal etmek için uğraştılar resmen şikeyle golü iptal ettiler bizim hakkımız yendi diyor
    Edit. Neyse seninle sene sonu dalga geçecem 😅