dastaguir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
rezilliğin dibisiniz valla sizin gibilerle tartışıp değerli vaktimi, değersizleştiremem, adamlar ofsaytimsi diye bir şey uydurdular 10 dakika varda golü iptal etmek için uğraştılar resmen şikeyle golü iptal ettiler bizim hakkımız yendi diyor
Edit. Neyse seninle sene sonu dalga geçecem 😅