dastaguir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
rezilliğin dibisiniz valla sizin gibilerle tartışıp değerli vaktimi, değersizleştiremem, adamlar ofsaytimsi diye bir şey uydurdular 10 dakika varda golü iptal etmek için uğraştılar resmen şikeyle golü iptal ettiler bizim hakkımız yendi diyor
görmek istediğini görüp yorumluyorsun. o maçı git tekrar izle. maç 1-0 galatasaray öndeyken yüzde yüz nelsonun penaltısı verilmedi mesela. gördün mü o poziysonu. görmedin niye biliyor musun. işine gelmiyor. adil olmayı başardığında gelip tartışabiliriz. iyi günler.