Zorlu giresun deplasmanı mı.. Defansları evlere şenlik kendi kalelerine attılar ilk golü, sonrasında asistleri kendileri yaptı. 4-5 tane as oyuncuları yoktu bildiğim kadarıyla. Şampi demek için çok erken bu köprünün altından daha çok sular geçer. Trabzon, antep, konya maçı zor maçlar. Fenerbahçe kendi aptallığına yansın 5 puan farktan buralara getirdi, adamlar gomisin son dakika golleriyle tutundular lige şimdi 4 puan önde liderler.
ümraniyer 3-3 fener = 90+2 de beraberlik golü
fenerbahçe 5-4 karagümrük = 90+5 galibiyet golü
gaziantep 1-2 fener = 90+1 de galibiyet golü
ümraniye 1-2 fener 90. dakka kendi kalesine galibiyet golü.
baktım da bunları buldum.