Aylar önce Şampiyon olmadan erkenden sevinen fenerbahçeli bir arkadaş geldi aklıma.. Sebepsiz engellemişti beni. Umarım ders olmuştur. Yinede hiç kimse hiç bir şey kesinleşmeden şampiyonluk kutlamaları yapmamalı. Mesajı da alıntı yapayım ibret olsun

Nesiva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Autotune'nun üstüne iyi geldi bu parçalar Bir beşiktaşlı olarak allame nin şarkısı zaten efsane buldum Eypio da zaten her zaman ki gibi kalite


Edit: Beni yanlış anlayıp mesajımı alıntı yaptıktan sonra engellediğin için cevap olarak buradan yazıyorum.

Ah be hocam şampiyon olun tebrik etmesini biliriz. Böyle her sene sevindiğiniz zaman sonu olmayınca ben üzülüyorum. Herhangi bir takımın şampiyon olması beni zengin etmiyor. Rekabet iyidir. Ka nar yaa diye yükselirken autotune basmış şarkı da hiç fark etmedin mi ? Şarkının ilk versesi kötü bu yüzden ikincisi de iyi ama herifin adı kimse düzeltmiş şarkıyı