okan1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biz ligi bitiririz. 10 da 10 yapmışız, belki üstüne 10 maç daha kazanıcaz. sen hala sivas maçında mısın bu kadar da küçülmeyin ya gerçekten. o maçta bizim de hakkımız yendi. bunu da biliyorsun dimi.
rezilliğin dibisiniz valla sizin gibilerle tartışıp değerli vaktimi, değersizleştiremem, adamlar ofsaytimsi diye bir şey uydurdular 10 dakika varda golü iptal etmek için uğraştılar resmen şikeyle golü iptal ettiler bizim hakkımız yendi diyor