YunusEmre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir Fenerbahçeli olarak gerçekten tebrik ediyorum. Takım oyununu çok temiz sergileyerek hak ettiniz. Umarım ligin geri kalan maçlarında da aynı zevki alabiliriz tüm maçlar için...
Konunun altındaki yorumlar arasında sadece sizinki ile ilgilendim.

Futbol, sizin gibiler sayesinde güzel. İyi ki varsınız.

Ne güzel işte, birbirimizi tebrik edelim, başarıyı takdir edelim.