Anket Sizce Kim Kazanır Maçı ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 41
Sizce Kim Kazanır Maçı ?
Bordeaux
%41,46 (17 Oy)
Galatasaray
%58,54 (24 Oy)
  • 18-02-2009, 22:35:53
    #28
    hakemler çok insaflı canım.. beklediğimden güzel oynuyoruz, hiç olmazsa kolay vermeyiz bu maçı.
  • 18-02-2009, 22:37:24
    #29
    Orta hakem değil de, yan hakemler ne öyle ya. Faul'e faul değil diyor, taç olmayana taç diyor.
    Baskılı ve etkili oynadık ama inşallah alırız maçı.
  • 18-02-2009, 22:47:00
    #30
    puff ilk yarı berabere bakalım ne olucak.. maçı da izleyemiyorum aksi gibi
  • 18-02-2009, 23:42:34
    #31
    Berabere bitti. Şuan avantaj bizde inşallah iyi değerlendiririz.
  • 18-02-2009, 23:44:44
    #32
    Lincoln ve Kewell 90 dakikayı tamamlayamadı Kewell gerçekten formsuzdu ama Lincoln iyidi.

    Mehmet Topal ve Barış maçın hakkını verdi gerçekten. Sabri belki daha erken oyuna dahil olabilirdi ya da ilk 11 de başlayabilirdi.

    Nonda değişikliği yanlıştı, Ümit Karan girmeliydi ya da Baros 60'a kadar oynamalıydı. Nonda daha yavaş ve formsuzdu.

    Ek olarak Servet yine mütişdi Bakalım Samiyen'de tur için güzel bir mücadele veririrz gibi geliyor.
  • 18-02-2009, 23:44:51
    #33
    Çok iyi bir avantaj olmasa da işimize yarayacak bir skor.
  • 18-02-2009, 23:48:46
    #34
    Gorgon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lincoln ve Kewell 90 dakikayı tamamlayamadı Kewell gerçekten formsuzdu ama Lincoln iyidi.
    Mehmet Topal ve Barış maçın hakkını verdi gerçekten. Sabri belki daha erken oyuna dahil olabilirdi ya da ilk 11 de başlayabilirdi.
    Nonda değişikliği yanlıştı, Ümit Karan girmeliydi ya da Baros 60'a kadar oynamalıydı. Nonda daha yavaş ve formsuzdu.
    Ek olarak Servet yine mütişdi Bakalım Samiyen'de tur için güzel bir mücadele veririrz gibi geliyor.
    kewell beklenen gibi 60. dkda çıktıda lincoln taktik gereği 3-4 dk kala çıktı lincolnle alakalı tamamlamama değil durum.ama kewell zaten 90 dk oynayamıyordu sakatlanmadan öncede barosta sakatlığı var sanırım yoksa almazdı

    0-0 tehlikeli skor 1-1 olsa daha bi içimiz rahat olurdu.gs turu istiyorsa samiyende çıkcak yencek başka alternatifi yok artık.İstediğim beklentim olan gs bu değildi ondan 0-0 iyi sonuç daha etkili bi gs bekliyordum deplasmanda olsa artık samiyene diyelim
  • 18-02-2009, 23:50:59
    #35
    Güzel güzel uzun zaman sonra bu kadroyu izledik valla.
    Ben beğendim deplasmanda ne yapılması gerekiyorsa fazlasınıda yaptık bence ama gol bulamadık.
    Umarım Samiyende turu geçen taraf oluruz.
  • 18-02-2009, 23:51:45
    #36
    Üyeliği durduruldu
    bence berabere biter 0-0 :d