Anket Sizce Kim Kazanır Maçı ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 41
Sizce Kim Kazanır Maçı ?
Bordeaux
%41,46 (17 Oy)
Galatasaray
%58,54 (24 Oy)
  • 17-02-2009, 13:49:02
    #1
    Misafir


    Turkcell Süper Lig'de deplasmanda Antalyaspor'a yenilerek, son haftalardaki kötü gidişini sürdüren Galatasaray, UEFA Kupası 3. tur ilk maçında 18 Şubat Çarşamba günü deplasmanda Fransa'nın Bordeaux takımı ile yapacağı karşılaşmanın hazırlıklarına ara vermeden başladı.



    Florya Metin Oktay Tesisleri'nde teknik direktör Michael Skibbe yönetiminde basına kapalı gerçekleştirilen antrenmanda, Antalyaspor karşılaşmasında ilk 11'de yer alan oyuncular maç ertesi programlarını, aerobik koşuların ardından sağlık merkezinde yapılan terapi seanslarıyla tamamlarken, diğer oyuncuların pas çalışmalarının ardından dar alanda teknik bir çalışma yaptıkları bildirildi.

    Antalyaspor karşılaşmasında ikili mücadelede elinden sakatlanan Volkan'ın yapılan muayene ve tetkiklerinde işaret parmağında bir çatlak tespit edildiği ifade edilirken, tedavisi yapılan oyuncunun rejenerasyon çalışmasına takımla birlikte katıldığı dile getirildi.

    Antalyaspor maçı öncesi son antrenmanda kasık bölgesi adalelerinde zorlanma meydana gelen Linderoth ile sakatlıkları bulunan Serkan Kurtuluş ve Hakan'ın tedavilerine sağlık merkezinde devam edildiği açıklandı.

    Galatasaray, Bordeaux maçı hazırlıklarını yarın akşam saatlerinde basına kapalı yapacağı antrenmanla sürdürecek.
  • 17-02-2009, 14:55:53
    #2
    Üyeliği durduruldu
    GS bu maçlarda farklı oynuyor. Bir Beşiktaş'lı olarak GS ye başarılar.
  • 17-02-2009, 15:09:20
    #3
    was
    Üyeliği durduruldu
    Gönül Galatasaraydan yana ama işimiz çok zor.Bir Fenerbahçeli olarak Galatasaraya başarılar dilerim
  • 17-02-2009, 15:13:04
    #4
    alt biter
  • 17-02-2009, 17:03:07
    #5
    1-2 ya da 0-2 alırız (:
  • 17-02-2009, 17:13:01
    #6
    berabere butonu yoktu gs ye verdim.
    0-0
    1-1
    beraberlik diyorum
  • 17-02-2009, 17:25:03
    #7
    ben gsye verdim ama gollü bir beraberlik bekliyorum 2-2 gibi.iki takımında hücüm oyuncuları iyi.özellikle gourcuff seneye milanın ilk 11 inde çıkar.kiralıktı bordo da
  • 17-02-2009, 17:26:24
    #8
    Beraberlik niye yok
  • 17-02-2009, 17:37:23
    #9
    Üyeliği durduruldu
    maç 2-3 galatasarayın iddaacılar yassın üst oynıcam