Güzel olmasada tam iyi oynadık maçta iki tane pozisyon vardı 1.'si bordonun direkten dönen topu 2.'si Kewell'in kornere çıkan topu. Hakemler çok kötüydü ofsayt verdiği topların alakası yoktu. Kewell fena değildi yeni kurtuldu sakatlıktan birşey demek yanlış olur. Servet iyiydi Arda hakan baltanın eksikliğini çok hissetti yoruldu, kewell 'da sağda zorlandı keşke tam tersi olsaydı. Baros'un 2. yarı sakatlık harici çıktıysa hatalı oldu Baros kalıp Kewell'la ümit karan veya nonda değişikliği daha uygun olurdu Mehmet Güven'in 94'de girip 2 hata yaptı gereksiz bir değişiklikti. Bordonun alisamiyende pek zorlayacağını sanmıyorum çünkü kendi hocalarının açıklamalarındada uefa'yı pek önemsemedikleri ekonomik nedenlerle lige çok daha önem verdiklerini hatta yedeklerle çıkar dediler basın öyle olmadı as kadroyla çıktılar

güzelde oynadılar, Hocalarına sorulan bir soruya ( Galatasaray'ın geçen sene Bordo'ya çok sempatisi vardı turu geçmemizi sağladıkları için ) bu sene o sempati bozulmasın diyince o zaman 0-0 kalalım demişti dediği olduda.