Anket Sizce Kim Kazanır Maçı ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 41
Sizce Kim Kazanır Maçı ?
Bordeaux
%41,46 (17 Oy)
Galatasaray
%58,54 (24 Oy)
  • 17-02-2009, 22:58:22
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1:2 aliriz bu maci
  • 18-02-2009, 05:46:43
    #20
    beyler maç hangi kanalda ?
  • 18-02-2009, 09:28:17
    #21
    TRT 1 de canlı olarak verilicek

    İçimden bi his bu maçı alıcaz diyor hadi hayırlısı
  • 18-02-2009, 10:55:06
    #22
    KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel bir uçak ile Bordeaux'ya hareket eden kafilemizde Lincoln ve Kewell da yer aldı. Bu akşam son çalışmasını Chaban Delmas Stadı'nda gerçekleştirecek Galatasaray'da teknik direktör Skibbe antrenman öncesi basın toplantısı düzenleyecek.
    Hareketten önce bir açıklama yapan Futbol Şube Sorumlusu Haldun Üstünel, "Bizim için en zor maçlardan biri.Son derece önemli ve zor bir karşılaşmaya gidiyoruz. Avrupa'da ülkemizi temsil eden tek takımız. Bütün futbolcular bu maçın ciddiyetinin bilinci içinde. Türkiye'yi sevindirmek için savaşacaklar. Güzel bir maç olacak. Ligdeki performansımız kimseyi aldatmasın" diye konuştu.
    Kaynak: DHA
    Lincoln ve Kewell kadroda
    Muhtemelen Kewell 90 dakika oynamayacak 60 gibi çıkartabilir Skibbe, Lincoln içinde aynı durum söz konusu olabilir bence
  • 18-02-2009, 13:48:03
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Bu maçı Bordeaux tek geçiyorum galatasay için çok zor maç
    Not: Bende cimbom'luyum ama "Bordeaux" hafife alınacak bir takım değil bu maçın sonucu
    1
    0/1
    1/1
  • 18-02-2009, 15:02:41
    #24
    Gorgon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhtemelen Kewell 90 dakika oynamayacak 60 gibi çıkartabilir Skibbe, Lincoln içinde aynı durum söz konusu olabilir bence
    lincoln oynar 90dk kewell oynamaz ama ona katılıyorum.

    Bu maçta gs daha hırslı oynucak diye umuyorum açıkcası gs ligde son 2 maçı kazanarak bu maça gelse daha endişeli olurdum.Ama zaten gs yiyeceği darbeleri yedi eldeki kadroyu birtürlü biraraya getirememenin verdiği sıkıntıda cabası.bugün biraz hırslı oynasa gs kazanır demek iddaalı olur ama turu rahatlatıcak skorla döner diye düşünüyorum.Beraberlik zaten galibiyet gibi olacaktır bizim için.gollü tek farklı yenilgilerde kabul görebilecek sonuçlardır.Nihayetinde bu çift maçlı bi eşleşme mantıklı sonuçlar kabulümüzdür
  • 18-02-2009, 15:41:34
    #25
    berabere biter bence
  • 18-02-2009, 20:32:32
    #26
    çok garip bir takımımız var ne yapacağı belli olmuyorki
  • 18-02-2009, 21:54:48
    #27
    Chamakh'ın kafa topu neydi öyle ya, yüreğim ağzıma geldi. Bordo çok organize geliyor. İşimiz zor.