Muhtemelen Kewell 90 dakika oynamayacak 60 gibi çıkartabilir Skibbe, Lincoln içinde aynı durum söz konusu olabilir bence
lincoln oynar 90dk kewell oynamaz ama ona katılıyorum.
Bu maçta gs daha hırslı oynucak diye umuyorum açıkcası gs ligde son 2 maçı kazanarak bu maça gelse daha endişeli olurdum.Ama zaten gs yiyeceği darbeleri yedi eldeki kadroyu birtürlü biraraya getirememenin verdiği sıkıntıda cabası.bugün biraz hırslı oynasa gs kazanır demek iddaalı olur ama turu rahatlatıcak skorla döner diye düşünüyorum.Beraberlik zaten galibiyet gibi olacaktır bizim için.gollü tek farklı yenilgilerde kabul görebilecek sonuçlardır.Nihayetinde bu çift maçlı bi eşleşme mantıklı sonuçlar kabulümüzdür