kara_maske, bir an refleks olarak "şaban kim la" dedim

Allah göstermesin es kaza bir gol yersek cok kötü olur bizim icin. Gollü beraberlik olsaydi cok daha isimize yaracakti. Insallah sami yende geceriz turu.