Konu
Bordeaux - Galatasaray Maçı
19-02-2009, 11:29:06
#40
ecndn
Üyeliği durduruldu
kara_maske, bir an refleks olarak "şaban kim la" dedim
Allah göstermesin es kaza bir gol yersek cok kötü olur bizim icin. Gollü beraberlik olsaydi cok daha isimize yaracakti. Insallah sami yende geceriz turu.