Konu
Bordeaux - Galatasaray Maçı
19-02-2009, 11:36:12
#41
schreck
schreck adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
berabere butonu yoktu gs ye verdim.
0-0
1-1
beraberlik diyorum
sanırım bilmişim