Konu
Bordeaux - Galatasaray Maçı
18-02-2009, 23:50:59
#35
MeSsO_
Güzel güzel uzun zaman sonra bu kadroyu izledik valla.
Ben beğendim deplasmanda ne yapılması gerekiyorsa fazlasınıda yaptık bence ama gol bulamadık.
Umarım Samiyende turu geçen taraf oluruz.