Güzel güzel uzun zaman sonra bu kadroyu izledik valla.
Ben beğendim deplasmanda ne yapılması gerekiyorsa fazlasınıda yaptık bence ama gol bulamadık.
Umarım Samiyende turu geçen taraf oluruz.