Konu
Bordeaux - Galatasaray Maçı
18-02-2009, 22:37:24
#29
Fhenix
Orta hakem değil de, yan hakemler ne öyle ya. Faul'e faul değil diyor, taç olmayana taç diyor.
Baskılı ve etkili oynadık ama inşallah alırız maçı.