Lincoln ve Kewell 90 dakikayı tamamlayamadı

Kewell gerçekten formsuzdu ama Lincoln iyidi.
Mehmet Topal ve Barış maçın hakkını verdi gerçekten. Sabri belki daha erken oyuna dahil olabilirdi ya da ilk 11 de başlayabilirdi.
Nonda değişikliği yanlıştı, Ümit Karan girmeliydi ya da Baros 60'a kadar oynamalıydı. Nonda daha yavaş ve formsuzdu.
Ek olarak Servet yine mütişdi

Bakalım Samiyen'de tur için güzel bir mücadele veririrz gibi geliyor.
kewell beklenen gibi 60. dkda çıktıda lincoln taktik gereği 3-4 dk kala çıktı

lincolnle alakalı tamamlamama değil durum.ama kewell zaten 90 dk oynayamıyordu sakatlanmadan öncede

barosta sakatlığı var sanırım yoksa almazdı
0-0 tehlikeli skor 1-1 olsa daha bi içimiz rahat olurdu.gs turu istiyorsa samiyende çıkcak yencek başka alternatifi yok artık.İstediğim beklentim olan gs bu değildi ondan 0-0 iyi sonuç daha etkili bi gs bekliyordum deplasmanda olsa artık samiyene diyelim