Lincoln ve Kewell 90 dakikayı tamamlayamadı

Kewell gerçekten formsuzdu ama Lincoln iyidi.
Mehmet Topal ve Barış maçın hakkını verdi gerçekten. Sabri belki daha erken oyuna dahil olabilirdi ya da ilk 11 de başlayabilirdi.
Nonda değişikliği yanlıştı, Ümit Karan girmeliydi ya da Baros 60'a kadar oynamalıydı. Nonda daha yavaş ve formsuzdu.
Ek olarak Servet yine mütişdi

Bakalım Samiyen'de tur için güzel bir mücadele veririrz gibi geliyor.