fratkuru adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tansiyon sıkıntısııı
47
●1.362
- Dün, 00:00:44Diğer ev üyelerinin sağlıklı sonuçları çıkınca denemedim.KOCABAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- Dün, 00:07:44Şimdi dikkat ettim de evde tek benim bilek kalın. Araştırdığımda makina dar olduğunda, olduğundan yüksek sonuç çıkarıyormuş. Koldan ölçenler daha doğru sonuç diyor. Sanırım ölmeyeceğim tansiyon aleti küçük 😁KOCABAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- Dün, 00:23:46Allah korumuş annemizi 22 cok büyük bi olay.greenmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- Dün, 00:24:29kesinlikle hocam ve belirti de yoktu tesadüfen ölçmüştük.ozgurmd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- Dün, 00:30:25Hocam yüksek tansiyon ve beyin kanaması hakkında bir deneyim sahibi oldum malesefki fakat 22 de hicmi başı agrımamış cok garipgreenmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- Dün, 04:15:02Allah rahmet eylesin, mekanı Cennet olsun inşallah.. 🙏Cagonni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu sahibine: Geçmiş olsun hocam.