• 21-06-2026, 22:20:04
    #37
    Büyük değişiyordu Bi an 14, sonra 15, 16 kafasına göre, küçük de 10,11 çıkıyordu hep

    fratkuru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önceden kaçtı hocam büyük mü küçük mü öyle ?
  • 21-06-2026, 23:20:00
    #38
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tansiyonun çözümü varda ben söylediğimde linç yiyorum çok bilmişler olduğu için
    Nedir üstat
  • 21-06-2026, 23:55:36
    #39
    Farklı bir aletten ölçmeyi denediniz mi?
  • Dün, 00:00:44
    #40
    KOCABAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farklı bir aletten ölçmeyi denediniz mi?
    Diğer ev üyelerinin sağlıklı sonuçları çıkınca denemedim.
  • Dün, 00:07:44
    #41
    KOCABAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farklı bir aletten ölçmeyi denediniz mi?
    Şimdi dikkat ettim de evde tek benim bilek kalın. Araştırdığımda makina dar olduğunda, olduğundan yüksek sonuç çıkarıyormuş. Koldan ölçenler daha doğru sonuç diyor. Sanırım ölmeyeceğim tansiyon aleti küçük 😁
  • Dün, 00:23:46
    #42
    greenmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun. benim annemin 22lere çıkıyor ve belirti vermiyordu tabii ki artık hayatına tansiyon hastası olarak devam ediyor.
    kısacası her bünyede farklı oluyor tepki olayı kimi 15lerde kötüleşiyor vs ama randevu almanız iyi olmuş ihmale gelmez.
    Allah korumuş annemizi 22 cok büyük bi olay.
  • Dün, 00:24:29
    #43
    ozgurmd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah korumuş annemizi 22 cok büyük bi olay.
    kesinlikle hocam ve belirti de yoktu tesadüfen ölçmüştük.
  • Dün, 00:30:25
    #44
    greenmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kesinlikle hocam ve belirti de yoktu tesadüfen ölçmüştük.
    Hocam yüksek tansiyon ve beyin kanaması hakkında bir deneyim sahibi oldum malesefki fakat 22 de hicmi başı agrımamış cok garip
  • Dün, 04:15:02
    #45
    Cagonni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardiyoloji daha iyi bilir tabii ama yakın zamanda annemi kaybetmemde de yaşadığım bir sorun var, aort anevrizması. Umarım sorun yoktur, allah sıhhat versin.
    Allah rahmet eylesin, mekanı Cennet olsun inşallah.. 🙏

    Konu sahibine: Geçmiş olsun hocam.