Tansiyonum sürekli 18 e 13 olarak sabitlenmiş şekilde devam ediyor. Hiç bir rahatsızlık vermediği için geçen gün rastgele ölçtüm ve manzarayı gördüm. Ne zaman ölçsem sabit şekilde gidiyor. Sürekli alkol alıyordum artık ara vermeye başladım.
Kardiyolojiden randevu da aldım bakalım.
Konu açmamın sebebi, internet bilgilerine göre çoktan 20 kere ölmüş olmam gerekiyormuş nasıl bu kadar hissetirmeden vücut kendi kendine takılıyor merak ettim.
Geçmişte küçükken anksiyete gibi sıkıntılar yaşadım o zamanlarda vardı tansiyon sıkıntısı.
Yaş 31
Boy 1.70 kilo 75
Aynı sorun bende de var ve doktorlar bulamadı henüz sebebini sadece çok yükseldiğinde ense ağrısı oluyor bende