• 21-06-2026, 19:53:50
    #1
    Tansiyonum sürekli 18 e 13 olarak sabitlenmiş şekilde devam ediyor. Hiç bir rahatsızlık vermediği için geçen gün rastgele ölçtüm ve manzarayı gördüm. Ne zaman ölçsem sabit şekilde gidiyor. Sürekli alkol alıyordum artık ara vermeye başladım.

    Kardiyolojiden randevu da aldım bakalım.

    Konu açmamın sebebi, internet bilgilerine göre çoktan 20 kere ölmüş olmam gerekiyormuş nasıl bu kadar hissetirmeden vücut kendi kendine takılıyor merak ettim.

    Geçmişte küçükken anksiyete gibi sıkıntılar yaşadım o zamanlarda vardı tansiyon sıkıntısı.

    Yaş 31
    Boy 1.70 kilo 75
  • 21-06-2026, 19:55:21
    #2
    tansiyonun çözümü varda ben söylediğimde linç yiyorum çok bilmişler olduğu için
  • 21-06-2026, 19:55:40
    #3
    kardiyoloji daha iyi bilir tabii ama yakın zamanda annemi kaybetmemde de yaşadığım bir sorun var, aort anevrizması. Umarım sorun yoktur, allah sıhhat versin.
  • 21-06-2026, 19:56:29
    #4
    Cagonni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardiyoloji daha iyi bilir tabii ama yakın zamanda annemi kaybetmemde de yaşadığım bir sorun var, aort anevrizması. Umarım sorun yoktur, allah sıhhat versin.
    Başın sağolsun...
  • 21-06-2026, 19:56:55
    #5
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tansiyonun çözümü varda ben söylediğimde linç yiyorum çok bilmişler olduğu için
    Nedir hocam
  • 21-06-2026, 19:57:04
    #6
    geçmiş olsun. benim annemin 22lere çıkıyor ve belirti vermiyordu tabii ki artık hayatına tansiyon hastası olarak devam ediyor.
    kısacası her bünyede farklı oluyor tepki olayı kimi 15lerde kötüleşiyor vs ama randevu almanız iyi olmuş ihmale gelmez.
  • 21-06-2026, 19:58:04
    #7
    fratkuru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nedir hocam
    annemin tansiyonu en üst seviye deydi taze çekilmiş çörek otu yağı ve keten tohumu yağı ile minimize ettik doktor bile şaşırmıştı
  • 21-06-2026, 19:58:18
    #8
    Bu şekilde olan insanlar var kardeşim. Bir arkadaşım da yıllardır böyle
    Pıhtı kısmı sıkıntı kısmi felç damar tıkanıklığı gibi süreçleri tetikler bu durum.

    Bir kaç doktora görün tek doktor ile olayı sonuçlandırma
  • 21-06-2026, 19:59:47
    #9
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu şekilde olan insanlar var kardeşim. Bir arkadaşım da yıllardır böyle
    Pıhtı kısmı sıkıntı kısmi felç damar tıkanıklığı gibi süreçleri tetikler bu durum.

    Bir kaç doktora görün tek doktor ile olayı sonuçlandırma
    Evet sıkıntıları çok büyük ama bunun gibi durumları tespit etme konusunda da doktorlar çok zayıf. Arkadaşınız doktordan nasıl sonuç aldı.