Konu
Tansiyon sıkıntısııı
21-06-2026, 19:57:04
#6
greenmile
geçmiş olsun. benim annemin 22lere çıkıyor ve belirti vermiyordu tabii ki artık hayatına tansiyon hastası olarak devam ediyor.
kısacası her bünyede farklı oluyor tepki olayı kimi 15lerde kötüleşiyor vs ama randevu almanız iyi olmuş ihmale gelmez.