greenmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kesinlikle hocam ve belirti de yoktu tesadüfen ölçmüştük.
Hocam yüksek tansiyon ve beyin kanaması hakkında bir deneyim sahibi oldum malesefki fakat 22 de hicmi başı agrımamış cok garip