greenmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçmiş olsun. benim annemin 22lere çıkıyor ve belirti vermiyordu tabii ki artık hayatına tansiyon hastası olarak devam ediyor.
kısacası her bünyede farklı oluyor tepki olayı kimi 15lerde kötüleşiyor vs ama randevu almanız iyi olmuş ihmale gelmez.
Allah korumuş annemizi 22 cok büyük bi olay.