Konu
Tansiyon sıkıntısııı
Dün, 00:07:44
#41
fratkuru
KOCABAL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Farklı bir aletten ölçmeyi denediniz mi?
Şimdi dikkat ettim de evde tek benim bilek kalın. Araştırdığımda makina dar olduğunda, olduğundan yüksek sonuç çıkarıyormuş. Koldan ölçenler daha doğru sonuç diyor. Sanırım ölmeyeceğim tansiyon aleti küçük 😁