• 10-03-2026, 20:53:45
    #28
    Hocam öncelikle geçmis olsun gerçekten cezalar çok ağır ancak siz app plaka dan değil plakasız araç kullanmaktan yemişsiniz cezayı.
  • 10-03-2026, 20:54:21
    #29
    SosyalHesap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugun trafik polisi paylastı bunu akrabamız
    Hocam olay tam olarak bu, acaba başka magdurlar da varsa itirazın kabul olma şansı artar mı acaba inşallah kabul ederler yarın direkt itiraz edeceğim yani böyle bir şans olamaz ya. Şoförler odası almadı diye çıktım eve gelirken mobeseye yakalanmışım
  • 10-03-2026, 20:55:58
    #30
    noaxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam olay tam olarak bu, acaba başka magdurlar da varsa itirazın kabul olma şansı artar mı acaba inşallah kabul ederler yarın direkt itiraz edeceğim yani böyle bir şans olamaz ya. Şoförler odası almadı diye çıktım eve gelirken mobeseye yakalanmışım
    Valla hocam çok magdur varki polisler bu yazıyı paylasmıs sen yine itiraz et
  • 10-03-2026, 20:56:15
    #31
    noaxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cimere yazsam bu durumu, araç için yaptığım itirazda negatiflik durumu söz konusu olur mu hocam?
    Aksine hocam, elini güçlendirir. İtirazında 'Süreci tamamlamaya çalıştım ama kamu görevlisi keyfi olarak engel oldu, bu yüzden mağdur oldum, şikayetim de ektedir' dersin. Hakim o anki çabanı ve engellendiğini resmi belgeyle (CİMER başvurusuyla) görürse niyetinin halis olduğunu daha iyi anlar.
    Negatiflik değil, haklılığını ispatlayan bir kanıt olur bu senin için.
  • 10-03-2026, 20:58:17
    #32
    rxts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aksine hocam, elini güçlendirir. İtirazında 'Süreci tamamlamaya çalıştım ama kamu görevlisi keyfi olarak engel oldu, bu yüzden mağdur oldum, şikayetim de ektedir' dersin. Hakim o anki çabanı ve engellendiğini resmi belgeyle (CİMER başvurusuyla) görürse niyetinin halis olduğunu daha iyi anlar.
    Negatiflik değil, haklılığını ispatlayan bir kanıt olur bu senin için.
    İstediğiniz kadar itiraz edebilirsiniz, app plakadan dolayı ceza yazılmamış, plakasız araç kullanmaktan ceza yazılmış, plakasız trafiğe çıktığı için uygulanan idari işlem doğrudur, kimse kimseyi engelmemiştir.
  • 10-03-2026, 21:01:38
    #33
    KaaN10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstediğiniz kadar itiraz edebilirsiniz, app plakadan dolayı ceza yazılmamış, plakasız araç kullanmaktan ceza yazılmış, plakasız trafiğe çıktığı için uygulanan idari işlem doğrudur, kimse kimseyi engelmemiştir.
    Kaan hocam teknik olarak haklısın, plakasız trafiğe çıkmak yasak. Ama burada adamın elinde noterden alınmış plaka basım belgesi var ve basım yerine gidiyor. Yani plakasız gezme amacı yok, eski plakayı (APP olduğu için) sökmüş, yenisini takmaya gidiyor.
    Hukukta niyet ve sürecin devam etmesi önemli. Şoförler odası o an işlemi yapsa zaten plaka takılacak. Adamın yolda yakalanması tamamen teknik bir aksaklık ve 'zorunluluk' hali. İtirazda bu durum, saati saatine belgelenirse hakim 'evet bu adam plakayı değiştirmek için yoldaymış' diyerek hakkaniyet indirimi veya iptal verebilir. Dümdüz plakasız gezmekle bu aynı şey değil
  • 10-03-2026, 21:05:11
    #34
    rxts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaan hocam teknik olarak haklısın, plakasız trafiğe çıkmak yasak. Ama burada adamın elinde noterden alınmış plaka basım belgesi var ve basım yerine gidiyor. Yani plakasız gezme amacı yok, eski plakayı (APP olduğu için) sökmüş, yenisini takmaya gidiyor.
    Hukukta niyet ve sürecin devam etmesi önemli. Şoförler odası o an işlemi yapsa zaten plaka takılacak. Adamın yolda yakalanması tamamen teknik bir aksaklık ve 'zorunluluk' hali. İtirazda bu durum, saati saatine belgelenirse hakim 'evet bu adam plakayı değiştirmek için yoldaymış' diyerek hakkaniyet indirimi veya iptal verebilir. Dümdüz plakasız gezmekle bu aynı şey değil
    Valla hocam yemin ediyorum tam böyle oldu ya, noterden çıktım şoförler odası 5 10 dakikalık mesafe, gittim hiçbir sıkıntı yok ama adam almadı 150 plaka var bunları halletmeden almayacağız dedi ben de çıktım eve gittim eve dönerken AVM mobesesine yakalanmışım :/
  • 10-03-2026, 21:12:07
    #35
    noaxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam yemin ediyorum tam böyle oldu ya, noterden çıktım şoförler odası 5 10 dakikalık mesafe, gittim hiçbir sıkıntı yok ama adam almadı 150 plaka var bunları halletmeden almayacağız dedi ben de çıktım eve gittim eve dönerken AVM mobesesine yakalanmışım :/
    Hocam noter kağıdındaki saatle mobese saati birbirine yakınsa her türlü itiraz et. 'İşlemi başlattım, noterden çıktım, şoförler odası beni geri çevirince eve dönmek zorunda kaldım' dersin.
    Sen keyfi plakasız gezmemişsin, görevli yüzünden o halde kalmışsın. 46 bin TL az para değil, mahkemede düzgünce anlatırsan iptal olma şansı çok yüksek. Peşini bırakma.
  • 10-03-2026, 22:19:13
    #36
    erdem02 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    #modofiyesuçdeğil
    Suç. Türk insanı yasalarla yaşadığını fark ediyor, yasalarla tanışıyor vol 94324