APP Plaka ceza 46.000 TL
74
●2.878
- 10-03-2026, 20:53:45Hocam öncelikle geçmis olsun gerçekten cezalar çok ağır ancak siz app plaka dan değil plakasız araç kullanmaktan yemişsiniz cezayı.
- 10-03-2026, 20:54:21Hocam olay tam olarak bu, acaba başka magdurlar da varsa itirazın kabul olma şansı artar mı acaba inşallah kabul ederler yarın direkt itiraz edeceğim yani böyle bir şans olamaz ya. Şoförler odası almadı diye çıktım eve gelirken mobeseye yakalanmışımSosyalHesap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-03-2026, 20:55:58Valla hocam çok magdur varki polisler bu yazıyı paylasmıs sen yine itiraz etnoaxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-03-2026, 20:56:15Aksine hocam, elini güçlendirir. İtirazında 'Süreci tamamlamaya çalıştım ama kamu görevlisi keyfi olarak engel oldu, bu yüzden mağdur oldum, şikayetim de ektedir' dersin. Hakim o anki çabanı ve engellendiğini resmi belgeyle (CİMER başvurusuyla) görürse niyetinin halis olduğunu daha iyi anlar.noaxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Negatiflik değil, haklılığını ispatlayan bir kanıt olur bu senin için. - 10-03-2026, 20:58:17İstediğiniz kadar itiraz edebilirsiniz, app plakadan dolayı ceza yazılmamış, plakasız araç kullanmaktan ceza yazılmış, plakasız trafiğe çıktığı için uygulanan idari işlem doğrudur, kimse kimseyi engelmemiştir.rxts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-03-2026, 21:01:38Kaan hocam teknik olarak haklısın, plakasız trafiğe çıkmak yasak. Ama burada adamın elinde noterden alınmış plaka basım belgesi var ve basım yerine gidiyor. Yani plakasız gezme amacı yok, eski plakayı (APP olduğu için) sökmüş, yenisini takmaya gidiyor.KaaN10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hukukta niyet ve sürecin devam etmesi önemli. Şoförler odası o an işlemi yapsa zaten plaka takılacak. Adamın yolda yakalanması tamamen teknik bir aksaklık ve 'zorunluluk' hali. İtirazda bu durum, saati saatine belgelenirse hakim 'evet bu adam plakayı değiştirmek için yoldaymış' diyerek hakkaniyet indirimi veya iptal verebilir. Dümdüz plakasız gezmekle bu aynı şey değil - 10-03-2026, 21:05:11Valla hocam yemin ediyorum tam böyle oldu ya, noterden çıktım şoförler odası 5 10 dakikalık mesafe, gittim hiçbir sıkıntı yok ama adam almadı 150 plaka var bunları halletmeden almayacağız dedi ben de çıktım eve gittim eve dönerken AVM mobesesine yakalanmışım :/rxts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-03-2026, 21:12:07Hocam noter kağıdındaki saatle mobese saati birbirine yakınsa her türlü itiraz et. 'İşlemi başlattım, noterden çıktım, şoförler odası beni geri çevirince eve dönmek zorunda kaldım' dersin.noaxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen keyfi plakasız gezmemişsin, görevli yüzünden o halde kalmışsın. 46 bin TL az para değil, mahkemede düzgünce anlatırsan iptal olma şansı çok yüksek. Peşini bırakma. - 10-03-2026, 22:19:13Suç. Türk insanı yasalarla yaşadığını fark ediyor, yasalarla tanışıyor vol 94324erdem02 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
