• 10-03-2026, 20:29:18
    #10
    Nisana kadar ceza yazılmayacak sadece bilgilendirme yapılacak diye açıklama yapıldı, itiraz edin.
  • 10-03-2026, 20:29:18
    #11
    Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nisan'da kadar app plaka için ceza yok, uyarı var dediler diye okumuştum. Ama size ceza plakasız araç kullanmaktan yazılmış olabilir mi? Birini çıkarttım diye yazmışsınız
    Ben de öyle biliyordum hocam ama şimdiden işimi halledeyim dedim eski plakamı noter almadı app olduğu için yenilemek zorundasın dediler, eski plakam 35XX'ti belgeyi aldım belgeyi alınca otomatik plaka değişmiş 10XX olmuş, ordan direkt şoförler odasına gittim ilçede yaşıyorum zaten küçük yer, şoförler odası çok doluyuz sabahtan beri 150 plaka geldi dedi almadı ben de çıkıp eve gittim giderken mobeseye yakalanmışım 35XX olarak gözüküyor mobesede, evin önünde polis 23.Maddeden ceza yazdı 46.000 TL +1 Ay ehliyet ve araba men erken ödersen 34.500 TL
  • 10-03-2026, 20:29:40
    #12
    Hocam geçmiş olsun, 46.000 TL gerçekten çok ciddi bir rakam.
    Hiç vakit kaybetmeden Sulh Ceza Hakimliği’ne itiraz etmeni öneririm. Elindeki noter belgesi, plaka basım randevusu veya o gün şoförler odasında olduğuna dair kanıtlar (varsa kamera kaydı, fiş vs.) en büyük kozun,delilin olur.
    Sonuçta sen art niyetli değil, plakayı yasal hale getirmek için yoldaymışsın. Kanun önünde işlemin başladığını ve teknik imkansızlık (yoğunluk) nedeniyle tamamlanamadığını ispatlarsan cezanın iptal edilme ihtimali var. Şansını mutlaka dene, kaybedecek bir şeyin yok zaten
  • 10-03-2026, 20:29:52
    #13
    hocam plakasız araç kullanma cezası 46 bin tl + men siz app plakadan yememişsiniz.Zaten sizde arka tarafı söktüğünüzü söylüyorsunuz ayrıca APP plaka cezası yok 1 nisana kadar.
  • 10-03-2026, 20:29:52
    #14
    Az ceza yemişsin, 140 bin lira olmalıydı.

    Bence app plaka değildir başka bir şeydir.

    Geçmiş olsun.
  • 10-03-2026, 20:30:58
    #15
    Siz muhtemelen plakasız trafiğe çıkmaktan ceza yemişsiniz.
  • 10-03-2026, 20:31:24
    #16
    rxts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam geçmiş olsun, 46.000 TL gerçekten çok ciddi bir rakam.
    Hiç vakit kaybetmeden Sulh Ceza Hakimliği’ne itiraz etmeni öneririm. Elindeki noter belgesi, plaka basım randevusu veya o gün şoförler odasında olduğuna dair kanıtlar (varsa kamera kaydı, fiş vs.) en büyük kozun,delilin olur.
    Sonuçta sen art niyetli değil, plakayı yasal hale getirmek için yoldaymışsın. Kanun önünde işlemin başladığını ve teknik imkansızlık (yoğunluk) nedeniyle tamamlanamadığını ispatlarsan cezanın iptal edilme ihtimali var. Şansını mutlaka dene, kaybedecek bir şeyin yok zaten
    Hocam valla 46.000 TL çok erken ödemeyle 35.000 oluyormuşta, plakayı değiştirmeye çalışırken ceza yedik AVM mobesesine yakalanmışım. Zaten şoförler odasına egolu birini koymuşlar 20 dk sıra bekledim sıra bana geldi camı kapadı yarın alıyoruz diye saat daha 15:00'ken...
  • 10-03-2026, 20:31:49
    #17
    yeminle nalet gelsin ya . madem böyle birşey yapacaksın iyi niyetlisin insanlara uyarı ve zaman ver. atıyorum 6 ay içinde bütün app plaklar kalkacak de . insanlar yapsın etsin. ses sistemleride aynı . insanlara zaman tanı uyarı ver zamanı dolunca kanuna uymayana yapmayana yaz.
    cidden nereye gidiyoruz biz anlamak mümkün değil
  • 10-03-2026, 20:32:37
    #18
    Hocam neden 140.000 olsun, hadi tamam app'nin cezası 1milyon tl olsun diyelim, ama benim hiçbir şeyden haberim yok aracı alırken plaka aynı kalsın mı diye soruyorlar ben de kalsın dedim, plaka da appmiş, 70 yaşındaki amcaların bile plakası app çıkıyor kimsenin haberi yok. Ben bugün değişirken yedim zaten cezayı, senin başına da gelebilir haberin yoktur belki git notere sor noter almıyor app plakaları