rxts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam geçmiş olsun, 46.000 TL gerçekten çok ciddi bir rakam.
Hiç vakit kaybetmeden Sulh Ceza Hakimliği’ne itiraz etmeni öneririm. Elindeki noter belgesi, plaka basım randevusu veya o gün şoförler odasında olduğuna dair kanıtlar (varsa kamera kaydı, fiş vs.) en büyük kozun,delilin olur.
Sonuçta sen art niyetli değil, plakayı yasal hale getirmek için yoldaymışsın. Kanun önünde işlemin başladığını ve teknik imkansızlık (yoğunluk) nedeniyle tamamlanamadığını ispatlarsan cezanın iptal edilme ihtimali var. Şansını mutlaka dene, kaybedecek bir şeyin yok zaten
Hocam valla 46.000 TL çok erken ödemeyle 35.000 oluyormuşta, plakayı değiştirmeye çalışırken ceza yedik AVM mobesesine yakalanmışım. Zaten şoförler odasına egolu birini koymuşlar 20 dk sıra bekledim sıra bana geldi camı kapadı yarın alıyoruz diye saat daha 15:00'ken...