• 10-03-2026, 20:23:28
    #1
    Merhabalar, aracımı aldıgımdan beri plaka aynıydı, APP plakaymış bunun da tek çözümü karakola gidip kayıp başvurusu yapıp noterden yeni plaka belgesi almak gerekiyormuş.

    Karakola gitim, ardından noteden yeni plaka belgemi aldım, plakam değişti, (arka tarafı sökmüştüm notere göstermek için önü sökmedim) hemen şoförler odasına gittim 15:00'da ordaydım ama çok doluyuz bugün yenileyemezsin yarın gel dediler. Ben de oradan çıktım mobeseye yakalanmışım mobesede eski plaka gözüktüğü için polis evin önüne geldi sorular sordu daha sonra trafik polisi geldi 23.Maddeden ceza yazdı, acaba itiraz etsem ceza kalkabilir mi? Araba men 1 ay ehliyete el konulma ve 46.000 TL...
  • 10-03-2026, 20:24:23
    #2
    şaka gibi ya
  • 10-03-2026, 20:25:07
    #3
    noaxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, aracımı aldıgımdan beri plaka aynıydı, APP plakaymış bunun da tek çözümü karakola gidip kayıp başvurusu yapıp noterden yeni plaka belgesi almak gerekiyormuş.

    Karakola gitim, ardından noteden yeni plaka belgemi aldım, plakam değişti, (arka tarafı sökmüştüm notere göstermek için önü sökmedim) hemen şoförler odasına gittim 15:00'da ordaydım ama çok doluyuz bugün yenileyemezsin yarın gel dediler. Ben de oradan çıktım mobeseye yakalanmışım mobesede eski plaka gözüktüğü için polis evin önüne geldi sorular sordu daha sonra trafik polisi geldi 23.Maddeden ceza yazdı, acaba itiraz etsem ceza kalkabilir mi? Araba men 1 ay ehliyete el konulma ve 46.000 TL...
    Aynı durumu mahkemeye ilet.Bu işlerle ugraşırken aldıgın evraklarıda göster kazanırsın.Bir kural getiriyorlar insanlar bu kurala uymaya çalışırken ceza yiyorlar.Anlaşılan devlet şu anda zor durumda acil paraya ihtiyaç var.
  • 10-03-2026, 20:25:52
    #4
    Cezayi ödeyin şikayette bulunun. 1 nisana kadar ertelendi app plaka cezalari
  • 10-03-2026, 20:25:58
    #5
    WalterTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şaka gibi ya
    Abi valla şaka gibi... Polis bana 2 plakayı söküp gezseydin yakalanmazdın dedi, nereden bileyim 2 plaka sökmek legal değildir diye düşündüm, zaten noterden çıktıgım gibi plaka basımına gittim. Şoförler odası çalışanı camı kapadı 15:00'da orda baya bi tartıştık zaten ben senin plakanı almıyorum yarın gel falan dedi ben de çıktım çıkınca mobeseye yakalanmışım evin önünde polisler aradı sonrası ceza
  • 10-03-2026, 20:25:59
    #6
    İtiraz etmeniz için her türlü ödeyeceksiniz, mahkeme yolu açık şansınızı deneyin.
  • 10-03-2026, 20:26:28
    #7
    ahmetfurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İtiraz etmeniz için her türlü ödeyeceksiniz, mahkeme yolu açık şansınızı deneyin.
    En azından ehliyet cezası iptal olur mu acaba, ben plaka yenilemeye gitmiştim zaten full kaçak gezmiyordum 30 dkda oldu her şey
  • 10-03-2026, 20:27:22
    #8
    Nisan'da kadar app plaka için ceza yok, uyarı var dediler diye okumuştum. Ama size ceza plakasız araç kullanmaktan yazılmış olabilir mi? Birini çıkarttım diye yazmışsınız
  • 10-03-2026, 20:29:00
    #9
    noaxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En azından ehliyet cezası iptal olur mu acaba, ben plaka yenilemeye gitmiştim zaten full kaçak gezmiyordum 30 dkda oldu her şey
    Mahkeme kararına bağlı olarak değişir hocam o. İptal olursa ehliyetinizi şubeden tekrar alabilirsiniz.