Merhabalar, aracımı aldıgımdan beri plaka aynıydı, APP plakaymış bunun da tek çözümü karakola gidip kayıp başvurusu yapıp noterden yeni plaka belgesi almak gerekiyormuş.
Karakola gitim, ardından noteden yeni plaka belgemi aldım, plakam değişti, (arka tarafı sökmüştüm notere göstermek için önü sökmedim) hemen şoförler odasına gittim 15:00'da ordaydım ama çok doluyuz bugün yenileyemezsin yarın gel dediler. Ben de oradan çıktım mobeseye yakalanmışım mobesede eski plaka gözüktüğü için polis evin önüne geldi sorular sordu daha sonra trafik polisi geldi 23.Maddeden ceza yazdı, acaba itiraz etsem ceza kalkabilir mi? Araba men 1 ay ehliyete el konulma ve 46.000 TL...
APP Plaka ceza 46.000 TL
74
●2.878
- 10-03-2026, 20:25:07Aynı durumu mahkemeye ilet.Bu işlerle ugraşırken aldıgın evraklarıda göster kazanırsın.Bir kural getiriyorlar insanlar bu kurala uymaya çalışırken ceza yiyorlar.Anlaşılan devlet şu anda zor durumda acil paraya ihtiyaç var.noaxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-03-2026, 20:25:58Abi valla şaka gibi... Polis bana 2 plakayı söküp gezseydin yakalanmazdın dedi, nereden bileyim 2 plaka sökmek legal değildir diye düşündüm, zaten noterden çıktıgım gibi plaka basımına gittim. Şoförler odası çalışanı camı kapadı 15:00'da orda baya bi tartıştık zaten ben senin plakanı almıyorum yarın gel falan dedi ben de çıktım çıkınca mobeseye yakalanmışım evin önünde polisler aradı sonrası cezaWalterTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-03-2026, 20:25:59İtiraz etmeniz için her türlü ödeyeceksiniz, mahkeme yolu açık şansınızı deneyin.
- 10-03-2026, 20:26:28En azından ehliyet cezası iptal olur mu acaba, ben plaka yenilemeye gitmiştim zaten full kaçak gezmiyordum 30 dkda oldu her şeyahmetfurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-03-2026, 20:29:00Mahkeme kararına bağlı olarak değişir hocam o. İptal olursa ehliyetinizi şubeden tekrar alabilirsiniz.noaxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle