Merhabalar, aracımı aldıgımdan beri plaka aynıydı, APP plakaymış bunun da tek çözümü karakola gidip kayıp başvurusu yapıp noterden yeni plaka belgesi almak gerekiyormuş.
Karakola gitim, ardından noteden yeni plaka belgemi aldım, plakam değişti, (arka tarafı sökmüştüm notere göstermek için önü sökmedim) hemen şoförler odasına gittim 15:00'da ordaydım ama çok doluyuz bugün yenileyemezsin yarın gel dediler. Ben de oradan çıktım mobeseye yakalanmışım mobesede eski plaka gözüktüğü için polis evin önüne geldi sorular sordu daha sonra trafik polisi geldi 23.Maddeden ceza yazdı, acaba itiraz etsem ceza kalkabilir mi? Araba men 1 ay ehliyete el konulma ve 46.000 TL...