Abi valla şaka gibi... Polis bana 2 plakayı söküp gezseydin yakalanmazdın dedi, nereden bileyim 2 plaka sökmek legal değildir diye düşündüm, zaten noterden çıktıgım gibi plaka basımına gittim. Şoförler odası çalışanı camı kapadı 15:00'da orda baya bi tartıştık zaten ben senin plakanı almıyorum yarın gel falan dedi ben de çıktım çıkınca mobeseye yakalanmışım evin önünde polisler aradı sonrası ceza