
APP Plaka ceza 46.000 TL
74
●2.878
- 10-03-2026, 20:33:09Maalesef bazen o masadaki bir kişinin keyfi kararı böyle büyük mağduriyetlere sebep oluyor hocam. 15:00'da kapı kapatmak nedir..noaxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence hiç vakit kaybetmeden cezanın %25 indirimli halini (35.000 TL) ödeyip 'hak saklı tutarak' hemen itiraz davası aç. Ödediğin için itiraz hakkın ölmez, aksine ileride faiz binmesini engellersin. Davayı kazanırsan parayı iade alırsın zaten.
Dilekçende özellikle o saatte şoförler odasında olduğunu, görevlinin işlemi yapmadığını ve noter belgesiyle o an yasal süreci tamamlamaya çalıştığını üstüne basa basa belirt. Hakimler bu tarz 'memur keyfiyeti' ve 'iyi niyet' durumlarını genelde dikkate alıyor. Pes etme derim, 35-46 bin az para değil - 10-03-2026, 20:33:24Valla hocam cumartesi günü notere gittim ilçede yaşıyorum yemin ederim 100 150 kişi vardı sistem çalışmadı bugün gittim hala çok kalabalık şoförler odası 15.00'da almadı beni 17.30da kapanmasına rağmenKobay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-03-2026, 20:34:25Öyle yapacağım hocam teşekkür ederim, şoförler odasındaki kişiyi de şikayet edeceğim, tartışma çıktı senin plakanı almıyorum diyor babasının yeri sanki kırarım bir yerlerini falan diyor, 50 60 yaşında adamrxts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-03-2026, 20:35:59Yok hocam sen yanlış anladın az derken, "Sana az ceza yazmışlar, beter ol" anlamında yazmadım.noaxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
App plaka cezası 140.000 TL, ceza tutarın 46.000 TL yani daha az, o yüzden appden değil başka bir şeyden yazmışlardır dedim. - 10-03-2026, 20:42:12Aynen öyle yemin ederim tam bu başıma geldi...SosyalHesap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-03-2026, 20:42:16Hocam sakın bulaşma adama, haklıyken haksız duruma düşersin. 35-40 bin TL ceza üstüne bir de adliyelik olma.noaxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen direkt CİMER'e şikayetini döşe, 'görevli saat 15:00'da keyfi olarak işlemi yapmadı, mağdur edildim' diye belirt. İtiraz dilekçene de bu durumu ekle. En temizi hukuki yoldan yürümek, öteki türlü başın daha çok ağrır. - 10-03-2026, 20:44:18Cimere yazsam bu durumu, araç için yaptığım itirazda negatiflik durumu söz konusu olur mu hocam?rxts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle