• 10-03-2026, 20:32:42
    #19
    Bugun trafik polisi paylastı bunu akrabamız
  • 10-03-2026, 20:33:09
    #20
    noaxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam valla 46.000 TL çok erken ödemeyle 35.000 oluyormuşta, plakayı değiştirmeye çalışırken ceza yedik AVM mobesesine yakalanmışım. Zaten şoförler odasına egolu birini koymuşlar 20 dk sıra bekledim sıra bana geldi camı kapadı yarın alıyoruz diye saat daha 15:00'ken...
    Maalesef bazen o masadaki bir kişinin keyfi kararı böyle büyük mağduriyetlere sebep oluyor hocam. 15:00'da kapı kapatmak nedir..
    Bence hiç vakit kaybetmeden cezanın %25 indirimli halini (35.000 TL) ödeyip 'hak saklı tutarak' hemen itiraz davası aç. Ödediğin için itiraz hakkın ölmez, aksine ileride faiz binmesini engellersin. Davayı kazanırsan parayı iade alırsın zaten.
    Dilekçende özellikle o saatte şoförler odasında olduğunu, görevlinin işlemi yapmadığını ve noter belgesiyle o an yasal süreci tamamlamaya çalıştığını üstüne basa basa belirt. Hakimler bu tarz 'memur keyfiyeti' ve 'iyi niyet' durumlarını genelde dikkate alıyor. Pes etme derim, 35-46 bin az para değil
  • 10-03-2026, 20:33:24
    #21
    Kobay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeminle nalet gelsin ya . madem böyle birşey yapacaksın iyi niyetlisin insanlara uyarı ve zaman ver. atıyorum 6 ay içinde bütün app plaklar kalkacak de . insanlar yapsın etsin. ses sistemleride aynı . insanlara zaman tanı uyarı ver zamanı dolunca kanuna uymayana yapmayana yaz.
    cidden nereye gidiyoruz biz anlamak mümkün değil
    Valla hocam cumartesi günü notere gittim ilçede yaşıyorum yemin ederim 100 150 kişi vardı sistem çalışmadı bugün gittim hala çok kalabalık şoförler odası 15.00'da almadı beni 17.30da kapanmasına rağmen
  • 10-03-2026, 20:34:25
    #22
    rxts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef bazen o masadaki bir kişinin keyfi kararı böyle büyük mağduriyetlere sebep oluyor hocam. 15:00'da kapı kapatmak nedir..
    Bence hiç vakit kaybetmeden cezanın %25 indirimli halini (35.000 TL) ödeyip 'hak saklı tutarak' hemen itiraz davası aç. Ödediğin için itiraz hakkın ölmez, aksine ileride faiz binmesini engellersin. Davayı kazanırsan parayı iade alırsın zaten.
    Dilekçende özellikle o saatte şoförler odasında olduğunu, görevlinin işlemi yapmadığını ve noter belgesiyle o an yasal süreci tamamlamaya çalıştığını üstüne basa basa belirt. Hakimler bu tarz 'memur keyfiyeti' ve 'iyi niyet' durumlarını genelde dikkate alıyor. Pes etme derim, 35-46 bin az para değil
    Öyle yapacağım hocam teşekkür ederim, şoförler odasındaki kişiyi de şikayet edeceğim, tartışma çıktı senin plakanı almıyorum diyor babasının yeri sanki kırarım bir yerlerini falan diyor, 50 60 yaşında adam
  • 10-03-2026, 20:35:59
    #23
    noaxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam neden 140.000 olsun, hadi tamam app'nin cezası 1milyon tl olsun diyelim, ama benim hiçbir şeyden haberim yok aracı alırken plaka aynı kalsın mı diye soruyorlar ben de kalsın dedim, plaka da appmiş, 70 yaşındaki amcaların bile plakası app çıkıyor kimsenin haberi yok. Ben bugün değişirken yedim zaten cezayı, senin başına da gelebilir haberin yoktur belki git notere sor noter almıyor app plakaları
    Yok hocam sen yanlış anladın az derken, "Sana az ceza yazmışlar, beter ol" anlamında yazmadım.

    App plaka cezası 140.000 TL, ceza tutarın 46.000 TL yani daha az, o yüzden appden değil başka bir şeyden yazmışlardır dedim.
  • 10-03-2026, 20:42:12
    #24
    SosyalHesap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugun trafik polisi paylastı bunu akrabamız
    Aynen öyle yemin ederim tam bu başıma geldi...
  • 10-03-2026, 20:42:16
    #25
    noaxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle yapacağım hocam teşekkür ederim, şoförler odasındaki kişiyi de şikayet edeceğim, tartışma çıktı senin plakanı almıyorum diyor babasının yeri sanki kırarım bir yerlerini falan diyor, 50 60 yaşında adam
    Hocam sakın bulaşma adama, haklıyken haksız duruma düşersin. 35-40 bin TL ceza üstüne bir de adliyelik olma.
    Sen direkt CİMER'e şikayetini döşe, 'görevli saat 15:00'da keyfi olarak işlemi yapmadı, mağdur edildim' diye belirt. İtiraz dilekçene de bu durumu ekle. En temizi hukuki yoldan yürümek, öteki türlü başın daha çok ağrır.
  • 10-03-2026, 20:44:18
    #26
    rxts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sakın bulaşma adama, haklıyken haksız duruma düşersin. 35-40 bin TL ceza üstüne bir de adliyelik olma.
    Sen direkt CİMER'e şikayetini döşe, 'görevli saat 15:00'da keyfi olarak işlemi yapmadı, mağdur edildim' diye belirt. İtiraz dilekçene de bu durumu ekle. En temizi hukuki yoldan yürümek, öteki türlü başın daha çok ağrır.
    Cimere yazsam bu durumu, araç için yaptığım itirazda negatiflik durumu söz konusu olur mu hocam?
  • 10-03-2026, 20:46:50
    #27
    noaxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, aracımı aldıgımdan beri plaka aynıydı, APP plakaymış bunun da tek çözümü karakola gidip kayıp başvurusu yapıp noterden yeni plaka belgesi almak gerekiyormuş.

    Karakola gitim, ardından noteden yeni plaka belgemi aldım, plakam değişti, (arka tarafı sökmüştüm notere göstermek için önü sökmedim) hemen şoförler odasına gittim 15:00'da ordaydım ama çok doluyuz bugün yenileyemezsin yarın gel dediler. Ben de oradan çıktım mobeseye yakalanmışım mobesede eski plaka gözüktüğü için polis evin önüne geldi sorular sordu daha sonra trafik polisi geldi 23.Maddeden ceza yazdı, acaba itiraz etsem ceza kalkabilir mi? Araba men 1 ay ehliyete el konulma ve 46.000 TL...
    #modofiyesuçdeğil