Hocam valla 46.000 TL çok erken ödemeyle 35.000 oluyormuşta, plakayı değiştirmeye çalışırken ceza yedik AVM mobesesine yakalanmışım. Zaten şoförler odasına egolu birini koymuşlar 20 dk sıra bekledim sıra bana geldi camı kapadı yarın alıyoruz diye saat daha 15:00'ken...
Maalesef bazen o masadaki bir kişinin keyfi kararı böyle büyük mağduriyetlere sebep oluyor hocam. 15:00'da kapı kapatmak nedir..
Bence hiç vakit kaybetmeden cezanın %25 indirimli halini (35.000 TL) ödeyip 'hak saklı tutarak' hemen itiraz davası aç. Ödediğin için itiraz hakkın ölmez, aksine ileride faiz binmesini engellersin. Davayı kazanırsan parayı iade alırsın zaten.
Dilekçende özellikle o saatte şoförler odasında olduğunu, görevlinin işlemi yapmadığını ve noter belgesiyle o an yasal süreci tamamlamaya çalıştığını üstüne basa basa belirt. Hakimler bu tarz 'memur keyfiyeti' ve 'iyi niyet' durumlarını genelde dikkate alıyor. Pes etme derim, 35-46 bin az para değil